Jedino mesto gde profit prethodi radu nalazi se u rečniku!

Vidal Sasun
Restrukturiranje

Upravljanje organizacionim promenama ima poseban značaj za organizaciju koja se nalazi u kriznim uslovima ili predkriznim uslovima.
U kreiranju i primeni organizacionih promena nije sve jednostavno i bez otpora. 
Najčešći razlozi neblagovremenog uočavanja internih i eksternih signala su nedovoljno obučen i obazriv menadžment (vlasnici, direktori, uprava…)

Sposobnost organizacija, odnosno privrednih subjekata, da prate promene i da im se prilagođavaju postaje ključni uslov  opstanka.

Korporativno restrukturiranje ili restrukturiranje preduzeća je u savremenoj teoriji i praksi menadžmenta je jedan od najčešće korišćenih metoda i modela za ozdravljenje kompanije
Restrukturiranje se ne obavlja samo u kriznim situacijama već se može takodje koristiti u razvojne svrhe, da se održi rast i povoljni finansijski rezultati, kada je potrebno povećati efikasnost i efektivnost proizvodnih procesa.
Postoje različite oblasti, područja, kao i oblici i vrste korporativnog restrukturiranja:

  • Organizacije
  • Poslovnog portfolia
  • Refokus na ključnu delatnost
  • Proizvnog asortimana
  • Finansijsko
  • Tržišno restrukturiranje
  • Proizvodno – tehnološko
  • Restrukturiranje kroz merdžere i akvizicije

BDS tim Vam pomaže da proverenom metodologijom u četiri faze stvarite organizacije i preduzeće koja će "da traju"
 

Svesti o nužnosti promena. Kreiranje jake koalicije
Razvijanje vizije i strategije promena. Komuniciranje vizije i promene. Definisanje akcionih koraka
Sprovođenje akcija i potrebnih aktivnosti. Postizanje kratkoročnih uspeha
Konsolidacija postignutog. Pokretanje daljih promena. Afirmacija nove kulture
FAZA 1 KOMUNIKACIJA
FAZA 2 INICIJALNA
FAZA 3 IMPLEMENTACIJA
FAZA 4 FINALE
Model 7M

Model 7M je koncept koji identifikuje ključne višestrukie grešake menadžmenta.
Razvijen je od strane konsultantskog tima BDS CONSULTING i obedinjuje najčešće uzroke nastanka kriza (pa i propasti) kod velikog broja poduzeća.
Cilj modela ja da prući mogućnost da naš konsultantski tim zajedno/istovremeno sa vlasnicima  i menadžmentom uradimo brzu analizu stanja po ključnim pozicijama u preduzeću..
Iskustvo nam nam je pokazalo da postoje univerzalni načini po kojima poduzeća ulaze u krize. Nikada nije samo jedan uzrok ili loš potez. Naprotiv, to su najčešće nizovi loših poteza, odluka, sistemskih grešaka i nedostataka koji nisu blagovremeno rešavani.

Identifikovali smo 7 ključnih menadžerskih grešaka koje vitalno ugrožavaju poslovanje preduzeća:

1. Menadžment

2. Upravljanje informacijama

3. Promene

4. Preveliki ili premali trgovinski promet 

5. Lansiranje velikog projekta

6. Finansiranje kreditima

7. „Kreativno računovodstvo“

 

Ne postoji jedan pojedinačni uzrok propasti: fatalna je kombinacija od nekoliko glavnih uzroka.

Svaki krah preduzeća dogodi se pre svega u "glavama vlasnika i menadžmenta.“ Po pravilu trenutak i pozicija se nikada ne poklope sa momentom i pozicijom kada vlasnici budu svesni svog problema – najčešće je to sa velikim zakašnjenjem.

Ocenite sami Vaše preduzeće ocenama 7 višestrukih grešaka ocenama od 1 do 5

1

Izuzetno prisutna i izražena ova pogreška

2

Prilično prisutna i izražena ova pogreška

3

Prisutna i izražena ova pogreška

 

4

Jedva da je prisutna i izražena ova pogreška

5

Nije prisutna i izražena ova pogreška

 

Ako barem dve od sedam pogrešaka ima ocenu 2 i manju ili Vam je prosečna ocena  manja od 3,5 onda Vam je potrebna pomoć stručnjaka.

Pozovite nas. Rado ćemo ih analizirati zajedno sa Vama.

Brza poruka

Pošaljite nam brzu poruku

ili idite na kontakt stranu
Molimo Vas, popunite sva obavezna polja.
Hvala! Vaš email je poslat.