Nemojte tražiti mušterije za vaše proizvode, tražite proizvode za vaše mušterije.

Set Godin
Prodaja

Širina ponude na današnjem tržištu je daleko veća nego što je bila ikada ranije. Kupac može da izabere za svoj novac mnogo različitih proizvoda i opcija. 
U takvim okolnostima kupac očekuje bolji tretman, jasne informacije, dobre ponude, lepo izloženu robu i ljubazno osoblje. Pred prodajom su postavljeni stalni izazovi, a naš zadatak je:

 

  • Da kroz zajednički rad (sa menadžerima i prodavcima) otkrijemo prave uzroke problema u vašoj prodaji (causes of performance gaps)
  • Da pomognemo u koordinaciji, implementaciji i evaluaciji sprovođenja dogovorenih rešenja (sales performance consulting)
  • Da vaši prodavci dobiju praktičan alat kojim će uspešno meriti, analizirati i unapređivati prodaju (performance improvement methodology)
  • Da više i bolje prodajete, ostvarite veći profit i održite 
  • Definišemo dugoročnu prodajnu u tržišnu strategiju
     

Svako preduzeće svoju konkurentsku prednost može izgraditi kroz tri parametara:

 

  • Kvalitetan i inovativan proizvod
  • Vrhunsku prodajnu i postprodajnu uslugu
  • Cenu

 

U praksi možete odabrati maksimalno dva parametra.

Svaki pokušaj da pokušate da se takmičite u sva tri segmenta dovešće do nelikvidnosti i neodrživosti strategije
 

Brza poruka

Pošaljite nam brzu poruku

ili idite na kontakt stranu
Molimo Vas, popunite sva obavezna polja.
Hvala! Vaš email je poslat.